منو کاربری
سبد خرید

آموزش خوراک آر اس اس

08 تیر آنچه درباره تاچ و ال سی دی باید بدانید
panahi 0 710
تاچ و ال سی دی شامل چه قطعاتی است؟از لحاظ تئوری، مونتاژ یا اسمبلی ال سی‌دی نمایشگر گوشی از چهار قطعه تشکیل شده است؛ شیشه یا گلس جلویی، دیجیتایزر یا تاچ اسکرین گوشی (شامل کابل فلت نیز می‌باشد)، ال سی‌دی (دارای کابل فلت است)، صفحه نور پس زمینه و قاب تاچ اسکرین صفحه شیشه‌ای جلویی مسئولیت محافظت، مشاهده و عملکرد صفحه نمایش گوشی شما را برعهده دارد. تاچ ..
09 بهمن مروری بر تاریخچه موتورولا؛ اولین شرکت تولید‌کننده‌ی گوشی‌های موبایل
panahi 0 1671
در سال ۱۹۷۳، شرکت موتورولا با استفاده از سیستم DynaTAC اولین نسخه‌ی آزمایشی تلفن سلولار را معرفی کرد. در سال ۱۹۸۳ اولین تلفن سولار قابل حمل با نام Motrola DynaTAC 8000X توسط آژانس FCC گواهی‌های لازم را دریافت کرد.این گوشی که ۷۹۴ گرم وزن داشت در سال ۱۹۸۴ روانه‌ی بازار شد. این گوشی برای شارژ شدن نیاز به ۱۰ ساعت زمان داشت و با باتری پر می‌توانست ۳۰ دق..
20 شهریور انواع تاچ ال سی دی گوشی موبایل
panahi 77 3330
تاچ ال سی دی اولین بار در سال 1977 در دانمارک ساخته شد. این بخش ابتدا تنها در تبلت‌­ها به طور گسترده استفاده می­‌شد، تا اینکه به قابلیت‌­های گوشی­ موبایل  نیز افزوده شد. درساخت گوشی موبایل هر چه ظرافت بیشتری به کار رفته باشد، میزان آسیب احتمالی بعد از ضربه بیشتر است. گوشی موبایل از قسمت­‌های مختلفی ساخته شده که یکی از این قسمت­‌ها تاچ ال سی دی است...
07 دی گوشی جدید شیائومی بدون شارژر
panahi 0 7871
به نظر می رسد اپل تنها شرکتی نیست که شارژر را از پک دستگاه های تازه خود حذف می کند. زیرا شیائومی اعلام کرده موبایل mi 11  بدون شارژر روانه بازار می شود.البته دلیل این کار نیز روشن است، بسیاری از کاربران شارژرهای قدیمی خود را استفاده می کنند و بنابراین حذف آنها به حفظ محیط زیست و کوچکتر شدن بسته بندی دستگاه ها منجر می شود. قرار است شیائومی فردا کنفر..
15 آبان چگونه فونت فارسی گوشی های شیائومی را تغییر دهیم
panahi 0 6663
تغییر فونت در گوشی های اندرویدی همیشه مورد علاقه کاربران زیادی بوده است که البته برای همه گوشی ها این تغییر به سادگی امکان پذیر نیست و نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی دارد، برای مثال در گوشی های شیائومی معمولا برای تغییر فونت از اپلکیشن MIUI Custom Font Installer استفاده می شود که متاسفانه این اپلیکشن با فونت فارسی سازگاری زیادی ندارد و بعد از تغییر..
نمایش 1 تا 5 از 5 (1 صفحه)
ارسال کالا از انبار شیراز و تهران می باشد