منو کاربری
سبد خرید

مقایسه خوراک آر اس اس

17 آذر فروش گوشی هوشمند شیائومی از اپل پیشی گرفت
panahi 0 8115
بازار فروش تلفن های همراه هوشمند نسبت به زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا اندکی رونق گرفته است و همین امر نیز موجب شده است که چیدمان جدول میزان فروش کمپانی های سازنده همراه های هوشمند دچار تغییر شود.گزارش های به دست آمده از مرکز تحلیل گارتنر حاکی از آن است که شیائومی توانست اپل را در زمینه فروش همراه های هوشمند در سه ماهه سوم سال 2020 پشت سر بگذارد و..
10 آبان گوشی تاشوی شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی
panahi 0 6820
با داغ شدن بحث استفاده از صفحه نمایش های تاشو در گوشی های هوشمند این بار نوبت کمپانی شیائومی برای رونمایی از گوشی هوشمند تاشوی جدید می باشد.این گوشی که به احتمال فراوان Mi Fold یا Mi Flex نام دارد در نیمه دوم سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد. به نظر می رسد شرکت شیائومی این گوشی را به منظور رقابت با دو رقیب دیگر خود یعنی گوشی Samsung Galaxy Fold و Hu..
01 آبان بهترین گوشی‌های مناسب برای عکاسی در ایران
panahi 0 3734
در سال‌های اخیر با پیشرفت چشمگیر کیفیت دوربین عکاسی در تلفن‌های هوشمند، حساسیت خریداران برای کیفیت بالای دوربین در موبایلی که قصد خرید آن را دارند، افزایش پیدا کرده است. بخش عمده ‌این حساسیت، از محبوبیت شبکه‌های اجتماعی و علاقه ما به اشتراک گذاشتن یک عکس با کیفیت، شفاف، جذاب و زیبا از خودمان در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نشأت می‌گیرد.این حسا..
نمایش 1 تا 3 از 3 (1 صفحه)
ارسال کالا از انبار شیراز و تهران می باشد